torsdag 24 september 2009

Are you ready for the time of your life?

slutade halv 6 idag, var hemma lite efter sju.
Inte en jätte bra en och en halv timme kan jag lova,
först fick jag vända och gå tillbaka till salongern x2, glömde en massa saker.
sen kom ja på att ja inte pallar att laga mat. då går jag inom idas och beställer en pasta som tar dem ca 45 minuter att göra. hallå!
sen kom jag på att toaletthelvetespappret är slut, så de blir att vända till närmaste affär, toapapper är ganska viktigt.
eftersom jag har två påsar med mat i, en stor låda med schampoo osv på paket hållaren, en väska på ryggen och en låda mat i handen blev de lite svårt att cykla, men jag försöka packa på allt i cyklen så mkt som jag kunde, vad händer då jo alla sås i pastan rinner ut i påsen, som det av någon jävla anledning är hål i!
jag vänder mig om och ser ett litet såsspår a la hans och greta style efter mig.
suck som fan.
sen går jag till slut hem, när jag kommer hem tappar jag allt och spiller överallt. en riktigt sån jävla dag där allt jävlas med en, tror min mamma kommer känna igen sig lite;)
och när jag sätter mig ner och skriver detta trycker jag på något jävla vis en ngn knappjävel som raderar hela inlägget, vad är felet!??

De ända jag kan göra när sådant här händer är att plugga in lurarna och köra hårdrock på högsta, det hjälper ALLTID. det tar ca 4 sekunder så börjar min andning bli lugn och jag få ro som om jag hade legat i graven.

favoriter just idag är såklart slipknot, men spec deras senaste skiva, med bland annat, dead memories all hope is gone, children of burning time, vendetta, psychosocial mm.
Devil driver är också ett band jag börjar lyssna mer och mer på, kan beror på att johan mer eller mindre tvingar ig;) sen så klart Pantera - cemetery gates. ni som inte gillar hård rock, lyssna på den, och ni kommer att ändra er, dvs om ni har något sinne för musik överhuvudtaget.








Det enda som är positivt med idag är att det är dan före min födelsedag och då jävlar ska det firas! nej men jag och johan intar väl någon restaurang någonstans sen kommer la familia på lördag, de är nicebajs.

Idag träffade jag dessutom Natahalie som jag inte sett på evigheter, jätte roligt att se henne, dessutom är hon stor som ett hus, hon var så rund och fin:D En liten Tindra ligger där inne och växer så det knakar:D

Ha de bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!