onsdag 23 september 2009

23:e sept.


Grattis Hanna på födelsedagen!! hoppas du får en kanondag;)
Rätt komiskt att hanna och jag (johans lillasyster) låg på BB samtidigt och att våra mammor låg och pratade på samma sjukhus för exakt 21 år sedan och sedan ca 17 år senare träffade jag mammas BB-grannes son och blev stört kär, och är dessutom fortfarande, världen är allt bra liten;)

Idag är också en lite sorglig dag, de är nämligen 1 år sen Ozzy dog, men de känns som om de längre tid sen han dog, men de är nog bara för att jag saknar honom så mkt=) R.I.P Ozzy!
Men som tur är har jag ju sudden och skrållan som förgyller min dag ( kolla mobilbloggen)

Har tänkt på hur glad jag är varje gång mätarn på antalet besökare stiger, blir himla glad när jag märker att folk faktiskt läser min blogg, man glömmer lätt bort de ibland=) men det konstiga är att jag aldrig får några kommentarer, så antingen vill ingen kommenter, fine, eller så är det fel på kommentar-inställningarna eller så kanske räknaren lurar skiten ur mig, haha för det känns konstigt att över 500 har kollat min blogg men ingen kommentar?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!