fredag 13 maj 2011

Idag invigde jag min korta skinnjacka! Den är jätte söt med luva och puff-ärmar:) 
Vad är de för fel på blogger? Fortfarande massa inlägg som saknas:(

Idag hände en riktigt häftig grej på jobbet! Det stormar in 2 stockholms-tjejer i panik och frågar om dom får låna massa kläder för dom har panik inför sin modevisning som var REDKENS visning på hotel Tylösand ikväll!! Jag har aldrig varit på den visningen men jag har hört så mycket och jag lovar er att den är den bästa i Sverige. Och när Stockholms tjejerna började förklara sa jag att jag var frisör och då blev dom överlyckliga! Så jag hjälpte som med kläder, smycken och andra accessoarer. Dom sa nog  tack 10 ggr och  imorn när dom lämnar tillbaka allt skulle jag få massa Redken produkter som tack:) och dom skulle nämna oss på visningen och deras hemsida;)
Måste erkänna att jag var grymt avundsjuk på deras jobb, tänk att mixa modevisning och frisör. Kan inte gå fel! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!