
Är det långlunch så är det! Mötte upp brudarna kvart i ett och var inte klara för än halv tre:) men tiden flyter på bra när man har det mysigt :) vi lunchade på Roberts och jag beställde in denna mega salladen! När jag beställer sallad brukar jag bli besviken över att man inte blev mätt. Men det här orkade jag inte ens äta upp. Massa kyckling och bacon ( caesarsallad) kanon helt enkelt!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!