Jag har sagt det förut och säger det igen. Snattare och tjuvar ligger långt ner på min lista på människovärde. Fy fan vilket äckligt liv dom måste leva. Dom måste verkligen vara misslyckade som måste sno kläder för att få några eller för att tjäna några ynka pengar. Bra liv där! Samvete har dom inget heller. Inte IQ heller. Ingenting. Tänk på de nästa gång ni köper kläder på blocket, mycket konstigt om alla prislappar sitter kvar." öhhh nej dom har nog köpt dom och aldrig använt dom" Mmm visst!
Idiotjävlar är vad det är! Så pinsamma människor så de finns inte.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!