onsdag 11 maj 2011

Dagbok

Ibland önskar jag att det inte var så många som är inne och läser min blogg som det faktiskt är, eller att de går att skriva inlägg som bara publiceras för mig och ingen annan:) så man kunde fä skriva av sig lite! Men jag vill ju som sagt inte öppna upp mig för allt och alla. Får väl ta och skaffa en dagbok iaf.. Men hur kul är det? Och omodernt dessutom, man sätter ju sig liksom inte på kvällarna och skriver. Dessutom vill man ju kunna skriva av sig när som helst och var som helst. Tror nu det finns dagbok att ladda hem till iphonen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!