söndag 15 januari 2012

Hat-kärlek

Jag har sagt det förut och jag säger det igen. Jag hatar träning. Jag hatar det för att det är ett jävla tjatande hela tiden. "Man måste träna si och så mycket" "man måste äta rätt annars är det ingen mening att träna"
"du måste träna minst 15 h om dagen för att hålla dig vältränad"
Bullshit! Jag har inte tränat regelbundet sen jag gick på högstadiet och jag har aldrig brytt mig om vad jag stoppat i mig. Och nej jag känner mig faktiskt inte så himla tjock..
Satte på mig kläderna, startade Wiiet och började träna. Första rundan gick bra och jag kände att jag hade gott om energi kvar så jag tänkte att jag kör på en runda till. Då började hela skiten haka upp sig och jag blev irriterad, till slut förbannad och stängde av Wiiet. Så nu sitter jag här i träningskläder och äter toblerone. Fint de!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!