onsdag 7 december 2011

Soda Halmstad

Idag var jag ute i sista sekund och köpte present till Johan. Är inte i stan så mycket nu mer så när jag väl har chansen springer jag runt massa!

Och jag gick verkligen in 5 i 6 men den ljusa söta tjejen i kassan hjälpte
Mig så snällt ändå! Vet hur irriterande de är med kunder som kommer i sista minuten. Fick bli en "religion" tröja som jag vet Johan har velat ha länge:) tjejen i kassan slog in ett fint paket dessutom!

En annan lite rolig historia om
Mina lilla shoppingtur var att när jag jag gick in på soda pep det eftersom jag hade larmborttagare med mig i en påse som skulle till jobbet. Och vi skämtade när Jag gick ut om att de kommer pipa igen. Och såklart gjorde de de! Men nu när jag kom hem märkte jag att larmet satt kvar på Johans tröja. Haha och de fattade klart inte vi! Så typiskt! Men jag har ju larmborttagare så de är lugnt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!