tisdag 13 december 2011

Mina tatueringar


En tatuering som gjort 2 ggr. Först bara konturer och sen med färg. Tro hopp och kärlek med mina föräldrar och syskon.
 Kom på när jag gjorde inspirations inlägget att jag faktiskt aldrig gjort ett inlägg om alla mina tatueringar. Så, Here you Go!
Min första tatuering. vingar på ryggen. Gjorde inte dom av någon speciell anledning, mest för att jag tycker det är fint. Men nu i efterhand har jag tänkt att det var då jag flyttade hemifrån och började klara mig helt själv. Kanske hade en lite tanke bakom trots allt :)

Texten var min andra tatuering. Och på den tiden var texten "amor vincit Omnia" ganska ovanlig, till skillnad mot idag.. Senare la jag till blommrankan. Uppe vid handleden har jag datumet då jag och Johan förlovade oss. Alltså den 17 december. så vi har snrat varit förlovade i 4 år. Båda tatueringarna är för Johan.




På min vänstra arm har jag mina 2 namn. Matilda Maria.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!