lördag 24 december 2011

Merry Christmas!!

Vill bara önska Alla en God Jul. Har haft så mycket att göra fram till jul därav dålig uppdatering.

Men nu är jag i Småland och idag har jag fått äta dom äckligt goda Köttbullarna som farfar gör. Är det något jag vill ärva så är det köttbulle-receptet! Små och söta är som dessutom!
Innan dess var det julklapps-utdelning på mosstigen och jag fick en underbar tavla av Beccs på mig och Johan:)
Dessutom fick jag respengar av Mor och Far:) undrat vart vi ska:)
Av farmor fick jag den fina stickade tröjan och matchande strumpor!
Sååå fiiin!!
Med Morfars julklapp ska jag köpa nya kokböcker har jag bestämt :)
På kvällen Sen åkt vi till Diö och firade vidare. Dit kom tomten med en fritös:)

Nu ska jag och Johan mysa
Med en film på våra madrasser hemma hos svärföräldrarna. Julmys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!