lördag 31 december 2011

Gott nytt år

Vill önska alla ett Gott Nytt År! Hoppas ni haft ett bra 2011 och att ni får ett ännu bättre 2012.
Jag har i alla fall bestämt att 2012 ska bli mitt år!
Mitt nyårslöfte är att sätta mig själv i första hand i fler situationer än idag. Det låter kanske ego men som det är idag tänker jag alltid på andra innan jag gör något. Vad folk vill att jag ska göra, vad folk tycker, vad folk kommer säga och hur dom kommer reagera. Men vet ni vad! Nu ska Matilda få tycka tänka känna och bestämma vad som är bäst för henne. Ni får gärna se på;) och bloggar jag så bloggar jag, orkar jag inte så gör jag det bara inte:) och nej... Jag kommer inte sluta tänka på andra, jag är en mycket omtänksam person;) Men den viktigaste personen i ens liv är faktiskt en själv. Och då vore det ju himla dumt att inte ta hand om den personen;)

1 kommentar:

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!