torsdag 8 december 2011

Wii Active 2

Tränings-schema
166 som högsta puls är rätt högt!
Här ser ni dagens resultat!


Idag var första dagen jag kände att jag var tillräckligt frisk till att träna.
Så jag invigde mitt Wii activ.
Och Helvete rent ut sagt var trött jag är.
Visst trodde jag att det skulle bli träning och jobbigt, men inte så jobbigt!
Och ändå valde jag " medium" Nivån.
Jag kommer att ha fete-träningsvärken imorgon kan jag lova.
Jag gjorde allt från att värma upp, jogga, hoppa hopprep, skjuta basketboll, "cykla" och sen värma ner med lite yoga övnimngar och stretching,
Jag kommer verkligen att köra stenhårt på detta. Jag valde en manlig personlig tränare som tjatar på mig och när jag inte gör rätt eller tillräckligt bra får jag göra om. Sjukt bra!
Och inför varje övning visar dom exakt hur man ska göra. Sen gör amn övningarna tillsammans med tränaren där tid tas så man kan inte fuska :)

Satte upp mig på ett 9 veckors program där jag ska träna alla dagar utom måndag, fredag och lördag.
Och varje gång registreras mina siffror så att man varje gång kan jämföra hur det går.
Och på de här 9 veckorna finns 9 små mål för varje vecka. Kanon!
Man har två band på sig, ett på armen och ett vid låren, dom mäter pulsen och musklerna. Och säger till om man har för högt tryck eller om man tränar för dåligt.
Sen fick man ett gummiband som man gör olika övningar med.

Ser verkligen fram emot detta och de kommande nio veckorna :)
Jag kan inte komma undan. Jag måste träna! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!