söndag 27 november 2011

Vet ni vad?


Jag har nu bestämt mig för att INTE sluta blogga helt och hållet.
Många nära och kära vill gärna att jag bloggar och jag vill gärna berätta för dom om min dag :)
Men bloggen blir nog lite annorlunda, jag kommer mest blogga för min egen skull i fortsättningen. Ska inte hålla på att "tvinga" mig på inlägg. Att sitta och göra långa fina inlägg kan vara kul och säkert intressant att läsa, men inte om jag tvingar fram dom:). Ni som inte bloggar förstår inte stressen som uppstår om man inte bloggat på en hel dag.
Men den senaste tiden har varit såå skönt att slippa blogga, men det har ändå funnits stunder som jag velat berätta om. Så i fortsättningen bloggar jag när jag vill, och skiter i det när jag vill. så får de bli som det blir :) Och ni som vill får följa med!

1 kommentar:

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!