söndag 6 november 2011

Söndag

 Äntligen fungerar internet igen!
det har varit lugnt på bloggen men det har också funnits en anledning, som det alltid gör :)
internet har strulat men nu är de på G igen.
Idag gjorde jag och Johan en utflykt till Ullare och fyndade massa, mest till lägenheten. sen såklart massa bra att ha saker, städartiklar, smink,  hygienartiklar, saker till katterna m.m
Check it out!
Hittade fin fina ramar till alla kort jag tagit och framkallat
En söt liten present till mamma :)
Jätte fina nattduckslampor som matchar vår andra lampa som vi har i Tv-rummet :)
Ett sött litet spa-set :)
sleek&Curl tång. faktiskt riktigt bra! Tummen upp för remington!
Köpte fina badlakan i grått och gammelrosa!
Och mitt favvoköp var lätt detta! en soffa till sudden ;)

2 kommentarer:

  1. Åh vilka fina saker ni köpt, jag blir jättesugen på att åka dit. O du vet precis var din mamma vill ha. Men........ Var hat jag sagt om presenter :)

    SvaraRadera
  2. Ja du borde åka dit, där fanns massa massa :)
    Haha ja men de syns kanske inte där men den är verkligen plutteliten :)

    SvaraRadera

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!