onsdag 9 november 2011

skitsnack, Hårfärg och avklippta toppar.


Glada nyfärgade brudar!
Igår hade jag söta Sofie och Elvira här! Vi klippte och färgade hej vilt!
Elvira fick slingor med blekning och en 6/53, alltså Mahogny och Guld. Sviiiinsnyggt!
sofie hade inte klippt håret sen hon var 5 år typ så jag klippte igenom hennes långa fina hår-
Hon hade deussom väldigt ljusa, solblekta toppar, med gammal färg i plus utväxt. Så då la vi en Guldig varm brun, ganska mörk, färg. Dessutom tog jag ca 10 slingor och blekte upp, som sen blev som fina highlights i håret. Hon blev också svin snygg!

Det är så roligt att få vara lite kreativ på "fritiden" och hålla igång med frisöryrket fast jag inte har det som jobb längre.

2 kommentarer:

  1. Du e BÄST mattan, jag e så jäkla nöjd!! tack tack tack tack tack tack tack tack!:D / sofie

    SvaraRadera

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!