onsdag 2 november 2011

Malmö

Även om Rihanna svek mig djupt så var inte hela dagen åt pipsvängen. Jag fick ju faktiskt träffa min syster som faktiskt bor i Malmö. Så vi kan säga att jag åkte ner och åt middag med henne helt enkelt. En vanlig Måndag:)
Vi gick till något som heter Rådhuset ( tror jag) och där hade som något så underbart som filé-buffé!! Man betalade 199:- och sen Fick du äta hur mycket du ville! Kycklingfilé, fläskfilé och oxfile! Till detta fanns det massa olika såser, bland annat rödvinssås, brunsås, bearnaise m.m. Massa olika potatisar och en mega stor sallads buffé! Där satt vi och åt tills vi nästan mådde illa och drack ett gott rött vin ! Har ni vägarna förbi Malmö är det ett måste!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!