måndag 14 november 2011

Canada Goose ParkaTrillium


Ligger i soffan och är sjuk :(
Det är fasen de tråkigtaste som finns.
nyser och snyter mig, fryser och svettas om vartannat. Men det är ju höst?
Och snart Vinter.

Och påtal om vinter så har jag beställt en jacka.
En Canada Goose Trillium. Den ska hålla mig varm i vinter och massa andra vintrar förhoppningsvis, tycker den är himla klassisk faktiskt och inte så super modern så den kan jag ha länge länge. Johan har en gammal canada goose och han fryser ju aldrig. Jag tycker aldrig jag haft en jacka som hållt mig helt varm utan massa kläder under och nu är jag trött på det. Är väl äldre nu och tycker att det är viktigare att vara varm än snygg :)

En liten parantes, blev ingen Parajumpers Kodiak, dels var den slut i min storlek när jag skulle beställa och den är ju faktiskt ganska dyr......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!