tisdag 15 november 2011

15 november

 Fortfarande sjuk.. 
Och det jobbigaste är att jag är sådär halvsjuk.. jag är  inte så sjuk så att jag måste sova hela dagarna ( som jag alltid gör när jag är riktigt sjuk) men jag är heller inte tillräckligt pigg till att jobba. Och dessutom vill jag ju inte smitta som andra. Så jag har ett sånt där mellan läge, och då blir jag rastlös. Jag städar lite, tvättar och läsaer mail. Men sen märker jag att jag blir trött igen. Problemet när man är sjuk är oftast att man inte vilar när man är sjuk och istället blir man aldrig riktigt frisk och sen snabbt sjuk igen.. segt.
Ska gå och köpa mig lite soppa nu till min hals, och sen fylla på nässpray lagret.
Och om jag sen sätter på en film blir jag ju tvungen till att ligga stilla? Bra va!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!