torsdag 6 oktober 2011

screamin' out loud

 

















Ibland blir jag påmind om folk ( läs facebook bl.a.)
Och då också vad folk gjort mot mig. 
Då ångrar jag att jag inte bara skrikit ut allt vad jag tycker om dom och det dom gjort.
bara skrika.
AAAAaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh!!!!
Rakt i ansiktet på dom.
Och samtidigt hoppas att det gör ont på dom.
För det har det gjort på mig.
Men jag har bestämt mig för att alltid vara den som sköter det snyggast.
Folk bryr sig inte om man är arg på dom.
Men förshoppningsvis har dom dåligt samvete om jag visar min besvikelse.
Om dom nu har något samvete? 
Har tagit mig en stark funderare på de faktiskt.

Och på senare tid har jag också försökt tänka på mig själv och påminna mig själv om att det blev bättre så här och jag har det bästa för mig ändå.
Förstår ni?
Jag har sagt det förut och säger det igen, Allt händer av en anldning. 
Och!

Karma is a Bitch.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!