fredag 28 oktober 2011

Jeans test i Amelia

Tidningen Amelia har varit runt i landet och testat jeans. Och självklart fick JC högsta betyg utan någon som helst tvekan. Vi är som vi alltid säger, bäst på jeans.
Och jag hade blivit mycket förvånad om dom satt några andra butiker högt. Jag vet ju inte vilka dom andra butikerna i testet var men du kan ju knappast gå in till varken Lindex, H&M, Åhléns, Gina Tricot eller liknande och förvänta dig hjälp med jeans och jeans-storlekar? Du ska vara glad om du får ett Hej.
Hon som testar berömde säljaren för att inte vara för på utan lät henne gå runt och kika lite först. Vilket är väldigt viktigt. Att springa fram till kunder får kunder att springa ifrån butiken.
Hon fick ett par Lee Marion ser jag, och jag tror faktiskt jag hade gett henne det med, Det är svårt att misslyckas med Marion jeans ;)
Tack Amelia!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!