söndag 2 oktober 2011

Hemma igen!
Efter mycket om och men.. Veckan i Turkiet var underbar!  Verkligen helt fantastisk! Fram till torsdagen, då blir jag kräk-Tilda... Och de fortsatte med sängen hel fredagen. Har aldrig varit med om något värre nånsin i sjuk-väg. Jag var helt tom. Och på Lördagen när vi väl skulle flyga blev flyget 6 h för senat. Sjukt Vad man kan längta hem... Man får sån jävla panik till slut och speciellt när man själv inte kan göra något åt det. Och när vi väl landat i Sverige skulle vi från Växjö till Älmhult och därifrån till Halmstad. Jag har aldrig älskat min säng så mycket i hela mitt liv. Men verkligheten var väldigt nära idag då jag fick åka och jobba de första jag gjorde. Jag älskar Mitt Nya jobb, tro mig det gör jag! Men idag var de tungt. Nu sitter jag här i soffan och njuter av lugn och ro. Nån mer blogg blir de inte idag! De kommer när jag orkar... 

P.S
Nu ingår jag också i onepiece  familjen... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!