torsdag 6 oktober 2011

Fresh!



När jag blev Matförgiftad i Turkiet (På en italiensk restaurang!!)
Då kände jag att jag aldrig mer ville äta mat. Jag kunde kräka enbart av tanken på mat. Vatten var det enda jag kunde få i mig.
Men så småning om gick det över mer och mer.
Och första dagen jag var sugen på mat igen var sallad. Alltså fräsch nyttig mat. Jag tror helt enkelt hjärnan gjorde mig sugen på det eftersom det är bra för kroppen och mindre risk för mer dålig mage än tex massa onyttig mat.
Och hur äckligt det än låter så är jag ju nu helt tömd i min mage.
Så då var min tanke att nu har jag ju chansen att börja på noll och inte stoppa i mig massa skit igen.
Utan faktiskt mat som kroppen gillar och inte vill kräka upp igen. För det var fasiken ett av det värsta dygnen i hela mitt liv.
Jag tänker inte bli något superfreak som bara äter salladsblad.
Igår åt jag tex hamburgare till lunch, men jag kände mig också mätt resten av dagen. Sådär äckelmätt. Och det får det bli slut med!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!