måndag 17 oktober 2011

Fredagens AW-outfit

 Dåliga bilder och en katt som gärna vill bara med på bild.
Jag hade mina höga crocker och en svart T-shirt istoppad i fredags när vi skulle på AW.
Mötte upp Johanna efter jobbet och gick sedan till Svea med Sandra, Niclas, Cajsa och Ville för en öl. Sedan mötte vi upp resten av gänget, Sofie, Lotta, Leontina, Jocke och Patrik, på Harrys för lite god mat.
Jag år världens godaste Ryggbiff med Bea och Pommes. Mums!!
Efter det blev det mellan landning hemma hos Sofie. Trevligt som tusan. Men eftersom vi skulle hem tidigt dan efter åkte jag också hem tidigt och lät ungdomarna festa vidare ;)
Jag borde tagit mer kort dock :( kameran var med hela kvällen nämligen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!