tisdag 4 oktober 2011

En Annan del av Turkiet

Liten Outfit från min födelsedag. Min fina Långklänning som jag hade på min lillebrors konfirmation men som tyvärr allt för sällan kommer till användning.
 Här kommer en låååång lista på bilder från Älskade Turkiet!
Tyvärr lägger jag inte upp alla bilder, det är trots allt en familjeresa och lite privatliv vill jag ha :)

Skopunkten har nu etablerat sig i Turkiet.....






Det värsta med den här bilden är att jag ser vit ut... men är jäkligt brun! Men till skillnad mot min mamma och min syster som har spanskt ursprung ser jag ut som en blek finne.....


Min födelsedag! Alla på restaurangen sjöng och kom med tomtebloss och jätte drink!



Hotelet.


 Äppelte som man ofta dricker i Turkiet.    Och Angora vin som var sååå gott!
Knäppis Johan



 Restaurangen där vi nu varit så många gånger att vi känner folket som jobbar där och dom minns till och med att de var 6 år sen jag var där senast och 4 år sen mamma, pappa och Lucas var där.
Dom tycker bra om oss:)
Fina Turkiet!





Bad i den iskalla poolen.


 Födelsedagsfirande!


 Finaste familjen!
 Finaste Lillebror
Padda:)






 Fina Mamma!

Lucce och jag Jämför bränna. Han är rödbrun och jag gulbrun.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!