tisdag 11 oktober 2011

Clinique 2


Nu har vi fått batteri till datorn igen!
Det gick fort kan jag lova! så nu blir det blogg igen,
Och jag märker att jag får fler och fler läsare varje dag så nu får jag banne mig blogga ordentligt så ni stannar kvar :) Jag vet att det är svårt att kommentera ibland men försök gärna och skriv vad ni tycker och vill läsa mer om :) annars håller jag på i min vanliga stil :)

Idag var jag inne på kicks och fick hjälp av en snäll tjej. Jag berättade om min acne medicin, om alla möjliga produkter jag använt osv. Hon hade stor förståelse och hjälpte mig att förstå varför saker sker i min hy. Jag har själv fått höra både att jag har torr hy och att jag har fet hy. Så därför har jag testat både och. Men hon sa att man kan ha fet hy under där finnar växer men sen kan det yttre lagret av huden vara torr så därför smörjer man för att mjuka upp. Hon sa också att om man är känslig för mjökprodukter ( som jag) så ska man inte ha mjölk-baserade produkter, typ lotion, utan man ska istället ha tvålbaserad. Och det låter ju såklart logiskt nu när man vet. Så nu ska jag testa detta från Clinique, serien heter nr 2 :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!