söndag 30 oktober 2011

All The fishes in The sea

Har alltid haft ett stort intresse för akvarium, varför vet jag inte? Kanske beror det på att fiskar är det enda djur jag fick ha när jag var liten;)
Jag har haft ett ett par akvarium och säkert 100-tals fiskar. Det är så roligt att göra i ordning med massa olika stenar och inredningarsen, köpa massa nya fiskar och hoppas på tillökning :) man kan man lätt Sitta och glo i timma rakt in i akvariumet. Lugnt och rofyllt :)
När jag och Johan flyttade ihop tvingade jag honom att ta med mitt akvarium. Och där hade vi både fiskar och ödlor. Och för ett par år sen köpte vi ett stort rejält med allt man behöver till. Men tyvärr har jag inte haft så mycket tid över på senaste tiden. Så nu fick min lillebror ta över mina stackar övergivna fiskar . Och se så fint de är!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!