onsdag 21 september 2011

Tipsigt!



 Att Göra en tråkig frisyr rolig är inte svårt! Något som jag och många tjejer ofta gör är att slänga upp håret i en tofs. Enkelt och skönt. För hår kan vara jäkligt jobbigt och ivägen..
Men om man tar en slinga från tofsen, virar runt hårsnodden och sedan fäster med en hårnål. Så döljer man den fula Hårsnodden och vips så ser frisyren mycket mer välgjord ut, fast man knappt gjort någonting?

 

Igår glömde jag ta på mascara. Upptäckte inte de för än sent på dagen. Jag är en sån som bara har mascara i ögonen, aldrig kajal, ögonskugga eller liknande. Jag har ganska färgstarka ögon i sig.
Men det var riktigt skönt att slippa faktiskt. Mina ögon kliar alltid på kvällen efter en hel dag med smink. Men igår slapp jag! Ska nog ta och hoppa mascaran ett par gånger i veckan?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!