torsdag 8 september 2011

Pirripirr

Ni vet inte och ni förstår inte hur jäkla nervös jag är inför det jag ska göra imorn. Sjukt är det. Sov inte natten till idag och lär ju absolut inte göra de inatt.

Men nu har jag tänkt och tänkt och gått igenom de hundra gånger så jag har nu bestämt mig för att göra det här till något bra!
Det blir ett test för mig själv! Jag har liksom inget val jag måste göra detta. Och jag måste göra det själv! Och då är de så och inte mycket att göra åt!
Man får bra ge sig fan på saker och ting!

Jag vill gärna berätta, och om jag gör de imorn kommer ni förstå varför jag inte berättat innan. Annars Får ni leva i ovisshet i all framtid. Mohahahaaaa!

Hoppas ni har en bra kväll! BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!