lördag 17 september 2011

ParMiddag it is!

 Fiiina Johanna!

Igår försäkte vi samla Vuxenpoäng så jag och Johan bjöd Johanna och Jonathan på Middag!
Jag kokade ihop lite Thai inspirerat! Blev en Curry gryta med kyckling. Och det uppskattades !
Efter det spelade vi lite kort och pratade en massa, skrattade åt massa fula youtube-videos. Sen ballade det ur som vanligt, så vuxenpoängen försvann igen haha!
Men det var Mysigt!

 Och för att fira lite extra så Vaskade jag! Jag köpte en Champagne och Sprutade upp hela flaskan från Balkongen. Självklart var de ju inte meningen att vaska! Jag ville ju bara spruta lite men när jag var klar fanns de ingen skumpa kvar haha.
Men som tur var fick jag en flaska av Johanna och Jonathan så vi kunde skåla lite ändå!


 Skål!
 Present från Johanna och Jonathan!
 "Hej jag heter Johanna och jag låtsas vara rädd för katter...."
 Grabbarna grus spelade kort medan vi ballade ur med kameran.. Sooom vanligt..





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!