onsdag 14 september 2011

Njut!

Ni förstår säkert vad jag pratar om när man känner att " nu är det för bra"
Man känner att man är väldigt glad och allt är precis som man vill ha det! Och de är man oftast ovan vid?
Just nu har jag den känslan. Allt är för bra.
Jag bor i Halmstad med min älskade sambo. Jag har underbara underbara vänner! Och en fantastiskt familj!
Igår fick jag ett nytt jobb som ungefär kommer innebära ett nytt liv. Och med det en bekräftelse på att hard work work ger resultat! Om lite mer än en vecka ska jag till Turkiet och bara njuta!
Och idag fick jag reda på mina provsvar. Dom hittar inte ett enda fel. På ett sätt jobbigt att inte veta vad som gjorde så ont I magen, men! Jag är felfri på prover.
Förstår ni nu min oro?
För just nu känns de inte som att någonting kan bli bättre! Och då återstår, vad kommer bli sämre?
Men man får inte tänka så! Man måste passa på att njuta istället för att oroa sig!
Så gör som jag! Oroa er inte! Njut! Allt löser sig:) BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

1 kommentar:

  1. Gott o läsa.... O helt rätt man ska njuta när de e bra

    SvaraRadera

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!