torsdag 22 september 2011

JC Hstd


 Idag mina vänner är min sista dag på JC i citybutiken Halmstad.
Imorn drar jag ut till eurostop och möter nya utmaningar!
Tänkte göra ett litet inlägg om min jobb tid:)
Jeans bibeln var något av det första jag mötte på jobbet. Och det var då jag insåg att jag kommit Hem. Jeansbibel!
I Början var det jag Nicke och Issa men efter ett tag fick vi ny chef, Sandra och ny medarbetare Johanna. Så för att träffas lite utanför jobbet bjöd Sandra hem oss till henne och Magnus på jätte god mat. Hur mysigt som helst!

 Jag åkte i våras till Växjö för att vara med och bygga upp en ny JC butik. Det var helt fantastiskt att få se hela resan, från tomma lokaler och full med byggare till dess att alla kläder låg tipp topp vikta i storleksordning inför invigningen.
Mycket bra erfarenhet!

 Innan Johanna började hos os hängde jag gärna om i butiken, Nicke tyckte inte det var han starkaste sida...

 Jag var med och var ansvarig för JCs kläder på en Modevisning som några tjejer anordnat och samtidigt skänkt pengar till dom bättre behövande, tror till och med att dom skulle bygga ny skola?
Hur bra som helst!
En av många många dockor jag klätt...
 Jag var i somras med i tidningen entré. Vi snackade om Jeans Mode och Jeans genom tiderna. Tjejen som intervjuade var jätte härlig!

 Sååå många fikor vi har fikat.. Vill inte ens räkna efter.
 I somras hade vi extrajobbare som hette Cajsa ( som tidigare jobbat på JC i Stockholm) och Jocke! Vi körde många härliga fester och kvällar och här var vi på AW på Caféets uteservering.
Oj vad jag kommer sakna den här killen! NickePicke!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!