onsdag 14 september 2011

Ingen är gladare än jag!

Ingen är gladare än jag idag!
Ni vet när man vaknar på morgonen och tänker på att det är något roligt som hänt. Så kommer man på det!
jag har fortfarande fått nytt jobb!
Ni förstår inte hur mycket jag vill ha det här jobbet och varit så jäkla nervös inför detta! hela sjukt har det varit.
Nu var jag visserligen där i Fredags på intervju och jag fick jobbet igår. men dom dagarna var låååååånga kan jag lova!

Idag blir det jobb och imorn ledigt sen är det helg och då ska jag fira mitt nya jobb tänkte jag!

Tack för alla fina Sms och det fina stödet från vänner och familj.
och mest av allt tack till min kära sambo som alltid finns där för mig.

Okej, enough med tacktal, jag har ju inte vunnit en oskar?
Men jag har fått nytt jobb! aaahhhhh!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!