fredag 2 september 2011

I Love Iphone

Kvällen som var lugn och skön höll på att sluta riktigt illa!
skulle bara föra över några nya låtar och uppdatera min Iphone. Men istället ballar den ut och till slut hackar så jag får dra ut sladden eftersom de inte hänt något på en halvtimme, och innan detta har jag flera gånger under dagen försökt starta itunes utan att de funkat. Och sen dör hela mobilen. Det står bara att jag ska ansluta till Itunes men Itunes känner inte av min mobil eller så står de att det är ett okänt fel som gör att mobilen inte godkänns. Och det går absolut itne att använda mobilen. De går bara att ringa nödsamtal
:(:(:(
Försökte med allt! Satt i flera timmar.
Men nu till slut fick jag igång den! Instalerade om Itunes och konstigt nog fanns fortfarande alla min listor med musik kvar? Och då kunde den återställa min Iphone så alla mina kontakter, bilder och musik är nu tillbaka. Underbart! Men det tog sin lilla tid. har väl närmare 700 låtar och lika många bilder. Plus massa appar.
Men sjukt hur beroende man är av sin iphone. Inte bra... 
Men I Love My Iphone och hoppas aldrig detta händer igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!