måndag 19 september 2011

Har precis kommit hem efter en middag på The Bulls med min chef Sandra, och mina kollegor Nicke, Johanna och Cajsa. Vi åt riktigt god mat! Jag tog en del bilder som ni får se imorn för nu är jag trött.

Jag satt hela kvällen och kämpade för att hålla tårarna tillbaka. Dels för att hela tillvaron var så mysig, dels för att dom spelade så fin musik på Bulls. Massa akustisk, lugn musik. Winnerbäck m.m. 
Men den största anledningen var såklart att de slår mig att de snart är min före detta chef och mina före detta kollegor Det känns tungt.
 Nicke var den som lärde mig allt jag idag kan om Jeans. Och det är inte lite. Han har tagit hand om mig sen dag 1. Sandra har varit en väldigt omtänksam chef som verkligen hjälp mig och hjälpt mig att utvecklas. Cajsa har verkligen ställt upp i vårt och torrt och bjuder på massa skratt. Johanna och jag har gått från hatkärlek till kärlekkärlek! Hon är en av mina allra bästa vänner och en väldigt fin sådan! 
Även om dom snart är före  detta kollegor så kommer dom aldrig bli före detta vänner!!

105 in my <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!