tisdag 20 september 2011

The Bulls Pub

 Igå¨r blev jag inlurad på stan av mina kollegor. Först försökte dom lura i mig att vi ska till cajsas häst och rida. Då var jag nervös kan jag lova. Hatar nämligen hästar. Men istället lurade dom bort mig till Bulls istället. Och det tackar jag för!
Vi åt riktigt god mat, drack gott och snackade massa massa!
Hur mysigt som helst. Det var en grattis-till-nya-jobbet-middag men också en avskeds-fest. Känns både bra och dåligt. Tråkigt att inte få träffa mina kollegor varje dag, men såå roligt med ett nytt jobb!
Och jag är ju faktiskt fortfarande kvar i samma företag och stad!
 Ryggbiff med chilli-bearnaise och grill-grönsaker. Det var ordentligt gott kan jag lova!
 Nicke och Sandra
 Jag och Cajsa
 Tjej-gänget!
 Fiin-Johanna
 Mys-foton!



 Snygg-Cajsa är hennes nya namn !:)


Tack för kvällen mina Kära <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!