tisdag 16 augusti 2011

Sov-tajming!

Nu är de dags att nana kudden. Kan sova 12 per natt varje natt i veckan om det är så, älskar sova!
Men inatt är jag lite orolig. Jag brukar nämligen drömma mardrömmar i perioder och det har varit lugnt ett tag. Men natten till idag drömde jag. Det var egentligen inte så farligt. ( om man jämför med mina andra mardrömmar där familjemedlemar dör hej vilt) drömde om massa äckliga kryp som "läckte" ut mitt täcke ut i min säng. Men det äckliga var att jag tyckte det var så verkligt att jag springer i sömnen upp och ut till tv-rummet och gömmer mig. (Har gjort de förut när jag bodde hos mor och far under bygga-upp-butik-i-Växjö-tiden. Då sprang jag också upp och ut och gömde mig i tv-rummet) Till slut vaknade jag till och gick på toa och utanför möter jag Johan som frågar hur jag mår eftersom han hört mig och jag fortfarande står och flåsar för att jag bokstavligt talat sprang och var livrädd. Tar lite tid att fatta att de är en dröm men jag somnade om till slut. Som sagt ingen farlig dröm men de var nog mer spring-grejen jag inte gillar. Och jag tror nämligen de hjälper om jag pratar om mina drömmar så de lär dyka upp fler dröm-inlägg ;)
Får se om de blir något springande inatt. Natti Natti på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!