måndag 1 augusti 2011

Igår var jag och johan trötta efter en helg med jobb, fest och folk på besök! Så vi låg mest i soffan hela dagen:) men på kvällen fick vi ett ryck och tänkte leta lite svamp! Och hemma i Småland kan jag skogarna utan och innantill, men inte riktigt lika bra här i halmstad;) men vi körde en liten upptäcks runda och fann skedala skog och sjö. Jätte fint ställe med klippor sjö och skog. Läste bland annat att den skogen gav vatten åt Halmstad borna förr i tiden, och det kan jag förstå så klart och fint det var. Någon svamp blev det inte men däremot hittade vi en skitläskig öppning i berget, lång kolsvart gång utan slut förmodligen. Skit läskig! Jag tror direkt att jag är med i en skräckfilm...
De är ju lätt där mördaren skulle bo. 

Nu är vi på väg till norje boke och ska mysa där i några dag med peter, emma och Siri! Och förhoppningsvis kommer cicci Anders och Albin och hälsar på en sväng :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!