söndag 21 augusti 2011

Idag är officiellt min semester slut. Men som tur är har jag ett schema som innebär att jag alltid är ledig måndagar och ibland tisdagar. Denna vecka blir de både mån och tis! Så min semester förlängs till ons!:) har haft en kanon semester, träffat mycket folk jag annars ser allt för sällan! Myst med familjen! Och myst ordentligt med johan, hann med en runda till Liseberg där jag nästan dog av nervositet och sen nästan sprack av adrenalin-kickar. Jag och familjen har kört våra klassiska "naturrutor" bland annat i Båstad och grötvik och upptäckt att Sverige är fantastiskt! Vi kikade också in mega-skepp på tall ship racers! Jag har ätit fantastisk mat varje dag! Jag har myst med nya söta små familemedlemar! Jag har varit på en jätte mysig sommar-fest. Och alla glada dagar, kvällar och nätter jag spenderat med min underbar vänner! Men bäst av allt, allt, njutit av att tillsammans med johan ligga en hel dag i soffan utan dåligt samvete och ladda inför en fullspäckad höst!

Stranden och sol har jag tyvärr inte sett för mycket av. Men om exakt 5 veckor ligger jag och sluuuuukar sol på side beach och är sådär lagom bajs-brun tills ni andra har tappat all eran mesiga Sverige-bränna. 
;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!