lördag 20 augusti 2011

Ej föräldrar-vänligt-inlägg


Här kommer lite bilder från den mysiga tjejkvällen vi hade igår! Åt först fete mat, kebabtalrik och godsaker! Sen spelade vi ett spel, men inte så länge för vi ville hellre ha Sex-party som Annica så snällt fixat.
Och Helt ärligt! Det är inte bara massa sexleksaker, det är mycket bra att ha saker också, och "medicinska" saker. Så ett sex-party är inte bara massa sex. Tycker jag är viktigt att tänka på innan man dömmer!
Annica gjorde ett strålande jobb utan några stödord som helst! Jätte bra! och svarade på alla våra knäppa frågor!

Värdinnan herself Visar produkter

Borde jag censurerat denna bild? :)





Jag och Mina älsklingsbrudar! Vad skulle jag göra utan er???


Jag och fisan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!