onsdag 24 augusti 2011

0750

Jaha, då vaknar man innan kl 8 på sin lediga dag.. Drömde som vanligt mardröm. Och det tar alltid sån tid för mig att verkligen vakna och fatta att de inte fortsätter i verkligheten. Jag har flera gånger drömt att jag vaknar och går upp och läser på nyheterna att min mardröm fortsätter.

Och det är alltid så verkligt i drömmarna!
Inatt var de jag och min familj plus en hund som konstigt nog hette Tessie ( namn på min farbrors gamla avlidne hund) Vi förberedde oss på att något invaderade jorden. Vi fick aldrig se exakt vad de var men vi hör att de kom närmare och att dom blev beskjutna. Sen hörde vi ambulanser och folk som skrek. Jag fotade allt ifall man kanske överlevde. De slutade med att vi gömde oss i huset hemma och mest satt och väntade, då upptäckte vi att Lucas inte var kvar och då fick jag sån panik att jag vaknade, vilket var ganska skönt.
Men dessa jäkla drömmar alltså, nån som har ett botemedel?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!