onsdag 13 juli 2011

Idag stötte jag på den här Mannen på stan! Såg honom gå nästan jämte mig på  gatan och jag tänkte att jag nog kommer ångra mig om jag inte frågar om ett kort:) för er som inte sett BB tycker nog de är skitsamma men jag tyckte de var svin kul:)

Dåligt bloggande nu, jag vet! Men det är sommar! Och jag jobbar mycket, imorn ska jag jobba 07:00-18:15. Kan ju bli spännande!  Men igår var jag ledig och då kom Sis och mamma!:) 
Och i helgen kommer Johanna och Robin! Ska bli så mysigt! Sen kommer Rebekah på söndag igen haha:) som ni hör, mycket nu! Men jag tänkte köra bildregn någon dag, från
Både mobilen, digitalkameran och systemkameran! Så de händer något på bloggfronten åtminstone !:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!