tisdag 5 juli 2011

FujiFilm systemKamera!

Ser ni nån i fönstrena?:)

Idag fick jag Året hittills kanske bästa överraskning!
Men vi tar det från start.
För någon vecka sen fick jag sms av min älskling att han nu beställt min födelsedags present. Jag fyller ju i september så jag tänkte inte mer på de.
Men av erfarenhet ( förra året) vet jag att Johan har lite svårt att vänta med att ge mig presenten tills den dagen jag verkligen fyller år. Och så var det i År med, Så idag fick jag ytterligare ett sms där det stod " nu har din present kommit:)"
Och när jag kom hem sa Johan direkt att han vill ge mig den, så jag fick mitt stora fina paket nu efter maten.
En systmekamera!!
Jag hoppade och studsade upp och ner och visste inte riktigt hur jag skulle bete mig, Jag har velat ha en såå länge, och nu har jag en!
Det blir så grymt fina bilder, har fotat hela kvällen, här nedan får ni några godbitar.
Tack Pälsk!!

Hyfsad närbild :)
Här får ni en liten bild av den!

Skrållan blir, om möjligt, ännu sötare!

En annan Cool sak var panorama effektern! Perfekt att ha när man ska ta kort på någon stor utsikt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!