tisdag 14 juni 2011

Träningspepp?




VS




Den senaste tiden har jag varit sååååå opepped på träning så det finns inte.
Jag vill gärna träna, kan tycka det är ganska skönt att ha varit på en lång promenad på kvällen med musik i öronen. Men jag hittar aldrig tiden, energin eller suget liksom. Viljan finns där men sen skiter jag alltid i det i slutändan. Trodde det skulle bli bättre när jag fick nya snygga och bra träningskläder, men nu har jag bara dåligt samvete för att dom inte används.
Försöker komma fram till vad som peppar mig mest suget efter en snygg kropp eller rädslan för en kropp man inte trivs i. Nu är ju bilderna överdrivna på varsitt håll men jag tror man ska peppa sig fråna båda hållen.
Men huuur ska jag få suget tillbaka? det är ju till och med sommar och ljust ute? men icke...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!