måndag 20 juni 2011

Tjejkväll!


Johanna, här är din nya profilbild enligt mig :)

I helgen var de tjej utgång. Och som alltid är det jätte trevligt, jag och Johanna började med Kinamat, sen kom Elvira och Frida och hängde med oss. Snackade skit och spelade spel. Hur mysigt som helst. Sen fick vi skjuts av snälla Edvin in till ett regnigt stan, där vi tappade Frida och Elvira direkt, Men jag och Johanna klarade av att slå klackarna själva :)
Det blev Bulls, Regn, Morfars, McDonalds ,REGN Cafét, Mcdonalds , Nudlebar, Regn och sist Taxi. Sängen var riktigt skön på lördagsnatten kan jag lova!
Söndagen sov jag bort totalt, skööönt. Imorn är det dags för jobb igen och nästa Helg är det Midsommar firande i Småland!



Söta Frida som jag inte träffat på evigheter!

Gott och blandat :)

SnyggasteElvira

Så jäkla tråkigt spel, men vi lyckades få det roligt iaf :)


Något är spännande på datorn..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!