söndag 12 juni 2011

Kate Moss Vs Kate Fejk



Mitt Linne

En sak som var mindre roligt på SRF var alla dessa FEJKADE Kate Moss T-shirtar...
Varannan människa gick runt med dessa dåligt upptryckta T-shirtarna, killar som tjejer.
Jag fick mitt Linne av Sis när hon varit i London där dom ÄKTA säljs.
Och jag var så lyckligt! Och speciellt eftersom jag inte trodde många andra i Sverige skulle ha de, så klart visste jag att folk från Sverige åker och shoppar i London men ni förstår vad jag menar. till en början störde jag mig bara när jag såg ett fåtal i Halmstad, men nu förstår jag att om dom säljs på sketna marknadsstånd så tro fasen folk kommer köpa dom.
Och hur kan man vilja köpa något som man VET är fejk och ser så jävla fejk ut.
Är det inte köpt i London eller på Deras hemsida är det FEJK.Slut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!