tisdag 7 juni 2011

H&M

I Love H&M
Idag fick jag ett sånt där underbart SmS igen där det stod att ett paket väntar på mig på Maxi!
H&M har haft super rea på sin hemsida så jag passade på att beställa lite plagg.
Mycket kläder till liten kostnad, jag älskar att fynda! :)

Svart spetsklänning, fint till Jeanshorts :)


Rollingstones inspirerad Tisha. Funderar på att klippa av ärmarna?


Baseboll-jacka. Denna var min favorit i paketet :)
Och jag tycker den är fin när den är ljus, inte den klassiska mörka röda eller blåa.

Söta Kilklackar!


En väska som jag letat efter i evegheter, enda sen sudden kissade i min gamla...

En Pyjamas! Med korta shorts till!
Ser ni vad där står?
" I love relaxing"
Passar mig perfekt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!