torsdag 26 maj 2011

Dagen Med Mami!

Alltid lika kul att vara vit jämte min spanska mamma...
Mors Dag Present :)



Skoprovning!



Idag var min kära mor på besök! Som alltid är lika trevligt!

Idag var vi inte i Halmstad dock utan körde till Ullared. Ingen Kö och knappt något folk!

HUr skönt som helst. Dessutom träffade jag Johanna Linda och hennes mamma och syster Sanna utanför, dom skulle precis ut när vi gick in :)

Där Fanns rätt mycket saker faktiskt, och skönt att det blivit så mycket större så man inte krockar med vagnarna..

Men dock inte så mycket underkläder eller kläder..

Men jag hittade faktiskt en Bikini! Överlycklig! rosa Boundue ( stavning)

Så det var ju tur de, sommarn räddad :)

shoppade mest bra att ha saker faktiskt

Strumor

Underkläder

Parfym

Inredning

Hudvård

böcker

Mat

Godis

Men tyvärr inte ett enda Wii spel, eller jo där fanns ju men inte billigare än i vanlig butik?

Hittade 2 klänningar också, Som jag blev helt hopplöst förälskade i, vet inte vilken jag ska använda först!

På vägen hem blev det donken och sen bar de till Halmstad. Och nu när man kommit hem och satt sig i soffan märker man hur fort bra dagar bara rusar förbi som alltid.

Jag träffar mina föräldrar väldigt ofta men det är enda så mycket mysigare när dom kommer hit :)
Så nu sitter jag här halvt depreimerad som jag altlid blir när familjen åkt hem, så nu ska jag gå och lägga mig så har de gått över tills imorn :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!