torsdag 14 april 2011

Säljutbildning it is!


Har precis gjort mig i ordning efter ett långt skönt bad efter träningen!

Om ca 45 kommer min chef och mina söta kollegor och hämtar upp mig sen är det roadtrip till Malmö som gäller där det blir utbildning.

Är lite nervös faktiskt. Är inte så sugen på att göra massa praktiska övningar ni vet? Typ stå och öva inför varann eller inför publik osv. Jag har inga svårigheter att göra det med kunder men det här är annorlunda. Och är det bara inför mina kollgor så inga problem, vi tramsar ändå tillsammans dagarna i ändå, men ni förstår vad jag menar?

Vi ska åtminstone få pizza! Så då är det värt de ;)


2 dagars jobba kvar nu sen är det en myshelg med min sambo. Måste mysa halvt ihjäl han så jag klarar mig tills på torsdag för mellan måndag och torsdag drar jag som sagt till växjö. S¨å jäkla spännande!


Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!