måndag 18 april 2011

Puss På er!



God morgon alla kära läsare!

sitter och halvlipar för att jag upptäckte att jag inte kan göra en kaffe så här på morgonen när jag är uppe så tidigt och dessutom är nervös inför dagen. Men jag tror Sandra mer än gärna stannar på seveneleven ;)

sedan blir det roadtrip till Växjö! tror att jag förmodligen kommer få en chock över hur det ser ut där uppe, har inte varit där på flera flera år! Men det kommer bli så jäääkla spännande.

Och att bo på hotel med Sandra kommer också bli mysigt:D


Men mest av allt just nu längtar jag faktiskt till Påsk!

Syrrans födelsedagsfirande, Påskbord med tjocka släkten, utgång förhoppningvis, och massa mys med vänner man inte träffat på länge!

Älskar såna helger!


Blir förresten kanske inte så jätte bra blogg denna veckan, har inte tillgång till dator vad jag vet, men lite mobilbloggning får ni klara er med :)


Pusspå er!

1 kommentar:

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!