fredag 15 april 2011

Nike skor, linne, byxa och jacka

Här är alla dom fina fina fina kläderna jag fick av Johan idag!

Började nästan gråta så glad jag blev. Jag har själv tänkt köpa men jag visste att de inte skulle bli av då jag tycker de är dyrt och svårt.

Men nu har jag äntligen allt jag behöver!

Skorna var helt underbara! Jätte sköna att gå i och vägde knappt någonting. Byxorna är verkligen något jag behövt, att träna i stora mjukisar eller leggings är inget bra.

Linnet är vändbart så ena dagem kan man ha de vitt och andra svart. Stort och rymligt dessutom så det är nog bra till sommaren. Men tills dess har jag min vindtäta och vattenavvisande snygga Nike- jacka!

Och allt matchar så fint med vit, svart och rosa. Ska ha med mig detta till växjö och Älmhult såklart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!